– Zodpovědnost za vedení kompletní účetní agendy vybraných dceřiných společností.
– Zpracování přijatých a vydaných faktur, vedení pokladny, banky a evidence majetku.
– Inventarizace a kontrola inventur, zpracování inventarizačních zápisů včetně přílohy.
– Zpracování přiznání k DPH, daně z nemovitostí a přiznání daně z příjmu.
– Zpracování ekonomických informací v PC.
– Spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti.
– Nástup možný ihned.
– Motivující mzdové odhodnocení.
– Možnost bonusů a mimořádných odměn.
– Zázemí stabilní české společnosti.
– Možnost dalšího profesního vzdělávání a karierního růstu.
– Zajímavou, různorodou práci.
– Týden dovolené navíc, zvýhodněný tarif mobilního operátora, tankovací kartu MOL pro zvýhodněné tankování, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, odměny při pracovním nebo životním jubileu apod.
– SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
– Znalost účetních a daňových předpisů. Praxe na obdobné pozici samostatné účetní 5 let, na pozici hlavní účetní 2 roky.
– Uživatelská znalost PC. Dobrá znalost MS Excel.
– Samostatnost, svědomitost, pečlivost.
– Komunikační schopnosti, ochota učit se.
© Copyright 2024 KAR group, a.s. , All right reserved.
Ochrana soukromí GDPR